سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی: مقابل کاسپین خوب نبودیم

قزوین - سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت: مقابل تیم کاسپین قزوین بازی رضایت بخشی از خود به نمایش نگذاشتیم.

'مصطفی هاشمی' عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال کاسپین قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش حمله با مشکلات زیادی مواجه هستیم که این موضوع به عملکرد ضعیف کادر فنی مربوط می شود اما در تمرینات برای رفع این مشکل تلاش و برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم کاسپین قزوین امروز تلاش خوبی مقابل تیم ما داشتند ولی در زدن توپ های آخر و هماهنگی با هم دچار مشکل بودند.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) تمامی بازیهای لیگ برتر بسکتبال در فصل جاری را دشوار خواند و گفت: به دلیل فاصله فنی نزدیک تیم ها با یکدیگر همه بازی ها سخت و غیرقابل پیش بینی است.
هاشمی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را دارای بازیکنان خوب و با تجربه ای دانست و گفت: همه تلاش مسوولان کادر فنی و بازیکنان این تیم کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر بسکتبال است.
وی همچنین با انتقاد از تشکیل دیر هنگام تیم ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر، یادآور شد: برای پیشرفت بسکتبال کشور باید بهای بیشتری به مسابقات لیگ برتر و تشکیل به موقع تیم های حاضر در این رقابت ها بدهیم.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) یادآور شد: باید دوره زمانی بازی های لیگ برتر بسکتبال را بیشتر و تعطیلات آنرا کاهش دهیم، چرا که این مساله در بالا بردن سطح کیفی رقابت های لیگ برتر بسیار موثر است.
تیم پتروشیمی در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر دوشنبه با حساب 67 بر 50 از سد میزبان خود کاسپین قزوین گذشت.