کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: حضورم در آمریکا برای خودم و بسکتبال ایران اتفاق بزرگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صمد نیکخواه بهرامی که هم اکنون در آمریکا به سر می برد، در مصاحبه اختصاصی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: پنج روز پیش نامه ای از تیم دالاس موریکس  (Dallas Mavericks)  به دستم رسید که در آن از من دعوت شده بود تا برای حضور در تمرین این تیم به امریکا بیایم.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت : به امریکا امدم و فردا تمرینات خود را اغاز می کنم البته تمرینات تیم دالاس از اول تیر اغاز می شود.


نیکخواه بهرامی افزود: همه تیم های اتحادیه ملی بسکتبال امریکا (NBA) گروهی هایی دارند که با سفر به کشورهای مختلف یا به دست اوردن فیلم بازی بازیکنان مستعد آنها را به تمرین تیم های این اتحادیه دعوت می کنند. خوشحالم که بسکتبال من و ایران دیده شده است.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: این افتخار بزرگی برای من و بسکتبال ایران است که به بسکتبالی به این سطح دعوت شده و برای من تجربه ای تازه و فرصت مناسبی است؛ امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم.


نیکخواه بهرامی تصریح کرد: تمرین تیم دالاس از اول تیر اغاز می شود که در آن بازیکنانی که در NBA فرصت کمی برای بازی کردن داشتن، بازیکنان دانشگاهی و  بازیکنان جدید حضور دارند تا در صورت رضایت سرمربی در رقابت های تابستانی از این بازیکنان استفاده شود و در پایان به تیم بپیوندند.